15. september 2014

50 års tag


En god venninne av meg gjennom mange år fyllte 50 år sist uke.
Jeg lagde en førstehjelpskoffert for damer over 50 til henne, 
(kommer på bloggen en av dagene) og da lagde jeg denne tagen tilhørende kofferten:) 


Matrialer jeg har brukt på tagen:
Mønsterark: Maja design, Vintage Automn Basic
Ensfarget ark: Bazzill
Dies: Sommerfugl - Joy Craft,
Fugl på gren - Marianne design,
Hjertetag - Magnolia doohickeys
Oval med ramme - spellbinders
Bilde: Pion design
Roser: Storyteller
Pynt: diverse blonder, hjerte bling, perler, 
osteklut, blått sløyfebånd, Hug snug bånd


Jeg deltar med denne tagen hos:


Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min:)
Klem fra Henriette <3




6 kommentarer:

  1. Schitterend Henriette!! wat een prachtige tag! Hele mooie vintage look en zeer sfeervol!
    Groetjes van Gerie

    SvarSlett
  2. Å så nydelig tag. Elsker også den sommerfugl diesen og fargene du har brukt.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Helt nydelig Tag , så flotte dies , pynt og farger. Klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Helt nydelig Tag , så flotte dies , pynt og farger. Klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Love your gorgeous tag with all its lovely details Henriette, well done! Thanks for joining us at Vintage Udfordring, good luck! Hugs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlett
  6. Lekker tag!
    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring, og lykke til!

    Vibekke - DT

    SvarSlett