21. oktober 2015

Rosa babykort


Jeg har prøvd meg på et brettekort som jeg ikke har prøvd før. Det er alltid gøy med nye bretteteknikker :)


Tutorialen på dette kortet fant jeg HER


Materialer jeg har brukt på kortet:
Kartong: Bazzill
Mønsterark /utklippsark: Maja design og Kort & Godt
Dies: Joy Craft og Magnolia
Bokstaver: Brenda Walton Sizzix
Charms: smokk fra Korthobby
Diverse pynt: Knapper, perler, blonde, sommerfugler 


På videoen kan du se hvordan kortet er når det åpnes :))


Jeg syntes disse flotte bokstavene fra Brenda Walton passet godt inni kortet:)
På bildet under, har jeg mitt personlige stempel fra Scrapmagasinet.


Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

(inspirert av Ane)

Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :))
***
Klem fra

17 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Nydelig kort Henriette! Bokstavene du brukte til baby passer perfekt, herlige detaljer og alt blir bedre i rosa farge ♥ Flott personlig stempel du har forresten :) Takk for at du deltar i Card and Scrap sin utfordring. DT Graciela :)

    SvarSlett
  3. Dette var bare nyydelig. Tusen takk for at du deltar på #Rosa utfordringen på Papirlosjen. Klem fra DT May Britt

    SvarSlett
  4. Hvor det et kanon flot kort, du har lavet her. Virkelig smukt, og ja den brætte teknik er bare super flot.
    Tusind tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  5. for et nydelig kort. gøy med nye bretteteknikker

    takk for at du deltok på vår utfordring hos card and scraps

    SvarSlett
  6. Et nydelig kort med masse flotte detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin ROSA utfordring. Lykke til. :) DT Ovedia Therese

    SvarSlett
  7. Nydelig brettekort! Så kjekt at du ble insirert av mitt kort. Takk for du deltar hos kort o mania!
    Dt Ane

    SvarSlett
  8. Så artig brette kort du har laget. og så kjempe flott pyntet

    SvarSlett
  9. Veldig flott kort med spennende bretteteknikk. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  10. Nydelig kort Henriette! Fantastisk med pop-up-kortet inni! Takk for at du deltar i Korthobby sin utfordring denne måneden! Klem fra Elisabeth :)

    SvarSlett
  11. Nydelig og veldig kreativt babykort.
    Virkelig gjennomført og flott.
    Tusen takk for at du deltar i knappeutfordringen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  12. Nydelig Henriette <3
    Glede meg til helgen!
    God klem

    SvarSlett
  13. Nydelig, hele kortet var jo bare fantastisk!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  14. Nydelig, skikkelig rosa baby all the way!
    Tusen takk for ditt bidrag til Scrappegarasjens utfordring!
    - DT-Eva -

    SvarSlett