14. oktober 2016

Trappekort


Jeg har laget ett kort til min "svigersønn".
Her har jeg prøvd den flotte "trappe" diesen fra Spellbinders.
Jeg har rufset og kantet med distress ink på arket under "gratulerer..."diesen.


Materialer jeg har brukt på kortet:
Bazzill
Mønsterark: Papirdesign
Dies: Gratulerer (forsiden) - Papirdesign
 Enkle stjerner - kort og Godt
Vimpel dies 
Stempel: ukjent
Diverse charms 
"Klype" - Tim Holz
Bokstaver - H U R R A  


Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:


Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min:))
*****
klem fra

6 kommentarer:

  1. Dette var et utrolig vakkert kort! Jeg synes fargene og sammensetningen var helt perfekt.
    Tusen takk for at du deltar i Hjerteboden sin oktoberutfordring.
    Klem, DT-Anita

    SvarSlett
  2. Å så tøft kort. Herlig bruk av det flotte arket, kule detaljer
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Dette var stilig og kult :) Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  4. Dette var bare spot on, knalltøft! Farger, ark, pynt og oppsett var bare heilt knall! Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring Maskulint. DT Monica

    SvarSlett
  5. For et kjempetøfft kort! Flotte vintage detaljer og farger, perfekt til et maskulint tema :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo

    SvarSlett